Sala Anna Barcons i la sèrie "Orgànic"


ANNA BARCONS


El passat estiu, com alguns recordareu, vaig exposar la meva obra "Orgànic" a la Sala Anna Barcons de  Coma-ruga, Tarragona.
L'Anna Barcons, directora de la sala, m'ha fet arribar la seva opinió sobre aquest treball.
Jo la vull compartir amb vosaltres, desde aquesta petita porta oberta, que és el meu Blog.

"La imatge de la seva obra ès molt interesant, la ceràmica de la Mercè  et  recorda  les obres   greco-romanes   amb una visió molt particular, una intensitat amb el treball, relleu  i matèries,  unificant  molt bé  els  colors, introduïnt·lo  a les seves obres d’ una bellesa i una sensibilitat, que et trasllada en el seu món   “ de  l’ artista Mercè Pla “



Sala Art Anna Barcons "                  




________________________________________________________________________

Comentaris

Entrades populars