Murals


Vaig voler extreure dels meus gerros i centres les formes orgàniques i sinuoses que hi havia creat.

Me les imaginava incrustades a les pareds, o bé formant part d'un camí al terra, o incorporades en el sota d'una taula de vidre. 

El primer mural que vaig fer era de grans dimensions, decorat amb engalbes de colors.



La realitat del meu taller, em va portar a fer mides més modestes, sense perdre de vista la meva visió de tamanys més grans, per mi sempre han estat concebuts com a maquetes, que potser un dia podré realitzar en el tamany que es mereixen aquestes formes.



"Somni" va ser seleccionat per participar en el concurs del Museu de la Ceràmica d'Alcora l'any 1997.



                                           

                                          


                                           

                                           
Trobava que aquestes formes amb el suport negre i rectangular donaven una sensació estàtica que esmorteïa el moviment que hi buscava, per aquest motiu vaig fer tres murals on el suport seguia la silueta del motiu i li donava el moviment, que per a mi és un dels seus valors.









A partir d'aquí  apareixen altres formes on el fang agafa el total protagonisme.

                                          

                                        


        
                                                          

                                              
                                                                   
Qui no ha somiat un dia en embrutar-se les mans i deixar-se portar per la seva ment lliure?

Comentaris

Entrades populars