"Nosotras" exposició amb curadoria de la Katia Muñoz


NOSOTRAS


El passat 12 de novembre es va inaugurar una exposició col·lectiva organitzada per la Curadora Katia Muñoz, a la Galeria GimArt, al C/ Nàpols de Barcelona.
Una exposició d'àmbit internacional en el que la meva escultura "4Crits" va compartir espai amb obres de molta qualitat vingudes d'arreu del món.
Alemanya, Polònia, Dinamarca, USA, Perú, Itàlia, Brasil, UK, Argentina., Iran compartien espai amb altres artistes d'aquí. L'obra meva que participava va ser "4 Crits".
Forma part de les "Ànimes" en els "Crits Compartits". 
Treballada amb refractari blanc de xamota de 0,5 mm, cuita a 1245º amb un esmalt de creació pròpia que ressalta les formes i les acompanya, ajudant a ressaltar la seva expressivitat.



Poder participar en exposicions col·lectives m'enriqueix com artista i com a persona, fer-ho al costat de persones d'arreu del món, m'ajuda a dimensionar-me en ell.
Exposar, amb la voluntat de remarcar la necessitat de focalitzar la nostra mirada cap aquelles persones, que pel fet de ser dones pateixen de forma especial la violència, em fa sentir útil.




________________________________________________________________________

Comentaris

Entrades populars