Projectes 2015


2014



Ja fa un mes que es va acabar el 2014!
Com passa el temps...
Va ser un any ple de projectes, d'exposicions, de sorpreses agradables, d'il·lusions...
Ara ja ha començat el 2015 i els projectes es van dibuixant en l'horitzó.
Aquest mes de març, de la mà de l'Hirose Ichiro i de la Marta Montcada, participo en una fira d'art al Japó amb algunes de les meves escultures. A l'Osaka Internacional Center amb altres artistes catalans( Tarraths, Tat Vila, M. Antònia Vila, Vicenta Nevado, Josy Malagrida, Maite Escofet, Marta Montcada i Joan Montcada)
Il·lusiona el poder participar amb aquests artistes alguns dels quals estimo molt, i agraeixo enormement la tasca que estan fent tant l'Hirose Ichiro, com la Marta Montcada, que de forma tan altruista, organitzen aquesta Fira d'Art. Donant-nos l'oportunitat de viatjar a través de les nostres obres, tan lluny.
D'alguna manera sento que jo també he creuat l'Oceà i sóc present al Japó!
Aquesta fira d'art ,l'organitzen amb el recolzament del Centre Català de Kansai. Les dates i els detalls encara no els sé, però ben aviat ho aniré explicant a través del meu blog.

Amb el   "Triangle Blau", la meva sèrie "Finestres a l'Interior" es farà present.

I amb els cridaners la meva sèrie d'"Ànimes" es presentaran amb totes les forces per a agradar al públic del Japó!


Aquest serà un esdeveniment molt especial, n'estic segura.
I després, durant aquests propers mesos estaré preparant l'exposició que inaguraré a finals del mes de maig a la Sala Pardo del Vendrell. Un altre projecte interessant que ara m'ocuparà al 100 per cent el meu temps.
Aquesta també és una exposició que estic preparant amb molta intensitat.
Ja us n'aniré parlant més endavant.





________________________________________________________________________




Comentaris

Entrades populars