Exposició New York, 2013


Jadite Galleries Nova York



If you like Barcelona you will like my sculptures!
On Tuesday September 3rd I expose my works to the Jadite Galleries of New York
This is an exhibition that gives me a lot of illusion. Of course does not mean that the others don't make me!

But even though one will understand that being able to exhibit in New York is something special.

The pieces shown in this exhibition I have specially made for New York.

Next week I'll share the pictures.









Aquest dimarts 3 de setembre exposo les meves obres a la Jadite Galleries de New York.
Aquesta és una exposició que em fa molta il.lussió. Evidentment no vol dir que les altres no me'n facin!
Però tot hom comprendrà que el fet de poder exposar a New York és quelcom especial.
Les peces que mostra en aquesta exposició les he fet especialment per New York.
La setmana vinent en penjaré les fotografies.
No dubteu més! És possible venir i compartir amb ni aquest moment! Us hi espero!!!































________________________________________________________________________

Comentaris

Entrades populars