Camins a l'Interior a Comarruga


Sala Anna Barcons


Un cop més torno a participar en la convocatòria d'exposició conjunta de la Sala Anna Barcons.
La inauguració es va fer el passat dissabte 29 de juny. Sí ja sé, d'això fa uns quants dies i ho hauria d'haver escrit abans...
Però he estat preparant el viatge que faré aquest mes de setembre a New York. Un viatge del qual ja us en parlaré més endavant i que m'il.lussiona molt.
He volgut reservar amb temps l'hotel i els bitllets d'avió. Buscant un bon preu. Finalment ja ho tinc tot.
Jadite Galleries m'ha convidat a participar a una exposició conjunta. Serem un total de 5 artistes, aquesta galeria treballa des de fa molts anys amb la visió de fer mostres d'art Iberoamericà.
Aquest any jo viatjaré amb una part de la meva obra a New York, per mostrar-la!
Em fa molta il.lussió.
És una bona oportunitat per viure una experiència diferent, conèixer altres persones relacionades amb el món de l'art i ensenyar la meva obra.
Però insisteixo, d'això ja us en parlaré un altre dia.
Si us ve de gust, podeu veure la meva proposta: Camins a l'Interior.
Un grup de 9 escultures treballades amb dos fangs, combinant els seus colors: el negre i el bru.
Formes orgàniques que volen convidar-vos a penetrar en el seu interior.
Pretenen fer-vos sentir la necessitat d'empetitit-vos i penetrar arraulits, caminant per entre les obertures que us mostren.
Un exercici que alhora, ens vol fer reflexionar sobre el nostre interior.
Sempre ens queda algun racó de nosaltres per a descobrir. Mirades que ens porten a un més enllà íntim, un més enllà tan proper si el volem veure.
 Tan llunyà si volem ignorar-lo.
Aquesta exposició la podreu visitar fins el dia 9 de setembre,  totes les tardes d'aquest estiu.
Us convido a visitar-la i a dir-me què us ha semblat.







________________________________________________________________________

Comentaris

Entrades populars