Exposició Galeria Bernet


"Otros Mundos"

Aquest dissabte 23 de febrer, vam inaugurar l'exposició col.lectiva "Otros Mundos".
És una exposició itinerant, que estarà a la Galeria Bernet de Barcelona fins el dia 5 i que estarà a La Llotja de Reus, a partir de la seva inauguració el dia 7 de març.


Serà una oportunitat, per tots aquells que no vau poder acompanyar-nos el dia 23 de febrer.
M'agrada poder participar en exposicions itinerants, ja que d'aquesta manera puc mostrar les meves obres en diferents pobles.

Aquestes són les 7 peces que hi podreu trobar.
Amb elles es pot fer un recorregut del sentit de la meva obra, que parteix de les formes més bàsiques, fins a l'evolució més abstacte de la visió escultòrica, del meu pensament i punt de vista artìstic.
Us convido a venir i podré compartir amb vosaltres la meva filosofia i punt de vista artístic.
Tot té un sentit, res no es fortuït.
Un recorregut per la meva visió de la "Terra".
















________________________________________________________________________

Comentaris

Entrades populars