Mural de Ceràmica: "La Gran Onada"

Sempre m'han agradat els murals de ceràmica i la possibilitat de fer-ne un de prou gran em perseguia, de forma molt persistent i ...agradable, no ens enganyem!



Aquest estiu va arribar l'oportunitat de dedicar-me en cos i ànima al seu disseny i a la seva construcció.
Tots els murals de ceràmica que he fet al llarg de la meva vida, com a ceramista; han estat concebuts com a maquetes. Sempre els he imaginat amb grandiositat, cobrint parets i murs de cases i jardins.
Incrustats en les parets, pujant o resseguint els espais de forma sinuosa; conferint-lis caràcter i personalitat.
Ha estat un treball gaudit, viscut, estimat. Un mural que no només restarà en la pared, si no en la meva memòria i recorregut vital
Com sempre dic, les meves obres són trossets de la meva història.
Mastegades en la música i el silenci del meu taller.
Sense pensar en el temps, ni en res més, mentre he anat donant forma peça a peça. Acariciant-lo en cada gest, en cada racó.
Espero que gaudiu amb mi, amb aquest recull d'alguns d'aquests instants. Acompanyats amb la música que ens recorda aquesta mediterrània, tan nostra i que m'ha marcat per sempre.



________________________________________________________________________

Comentaris

Entrades populars