Finestres a L'Interior a Les Borges Blanques

Totes les exposicions són especials, totes i cada una d'elles em donen l'oportunitat, no només d'exposar la meva obra i donar-la a conèixer, si no també de contactar amb altres persones.
He de dir que a Les Borges Blanques hi ha grans persones, amants de la cultura i l'art, i amb la generositat que caracteritza a aquells que treballen des del voluntariat.
Aquesta exposició ha estat possible gràcies a totes elles i ara puc dir que, a Les Borges Blanques, hi tinc bons amics.
La inauguració va esdevenir en un ambient de cordialitat inoblidable i per aquest motiu comparteixo, a través del meu blog, aquest retall de la inauguració.
La seva qualitat de gravació no és la millor, però va ser un regal del meu fill de dotze anys i li estic molt agraïda!

També vull compartir amb vosaltres algunes de les fotografies de la inauguració.












Comentaris

Entrades populars