Exposició a Bisbal Ceram

Estimo la meva obra!
Els sentiments contradictoris em persegueixen...
S'ha acabat l'exposició de les meves peces a Bisbal Ceram, ha estat una oportunitat de poder mostrar-les i compartir la seva bellesa amb altres  persones.
Ha sigut una exposició bonica, la música de'n Jordi Arcusa ens va acompanyar en la seva inauguració. Els amics em van fer costat, i m'ha agradat poder-les tornar a veure en el seu esplendor, en un espai que ajudava a gaudir de la seva presència i les seves formes!
Però durant aquest temps l'habitació, en la que habitualment les tinc,...estaba buida...
Les he trobat a faltar, sembla mentida, però és així!

Va ser bonic ahir quan el meu fill petit, tornant de l'escola i al passar per la sala, va deixar escapar una exclamació d'admiració i felicitat, en tornar a veure-les!
El seu "Oh, ja tornen a ser aquí", acompanyat del seu silenci aturant les passes per contemplar-les, em va omplir de joia, ho confeso!.
De tota manera, el que ha de ser, ha de ser i les continuaré exposant, per compartir-les amb totes aquelles persones amb sensibilitat...
Tot continua, el camí ens porta a trobar espais per compartir i gaudir.

Comentaris

Entrades populars