Remprenc el camí, després d'alquests anys de silenci

La darrera exposició que vaig fer var ser per la setmana santa de l'any 2007. D'això doncs ja fa força temps.
Al llarg de la meva trajectòria artística hi ha hagut sempre parèntesis. De fet penso que els parèntesis són bons, per garantir una bona obra.
De tota manera aquest darrer, ha estat massa llarg!
Encara que el motiu s'ho valia!
Ara reprenc el camí, l'agafo amb il.lusió renovada, amb unes ganes sorprenents, que ni tan sols jo•<
esperava!
He volgut recuperar fins i tot el torn; que feia molt temps que ho volia fer i mai trobava el moment.
Provant amb diferents fangs: Fang vermell, negre, blanc...gres...i aviat amb refractari de xamota fina.
De fet m'he estat divertint, la diversió és fonamental en l'art; la diversió i l'experimentació.
Després voldré fer proves amb el rakú. Aquesta tècnica oriental tan emocionant i sorprenent.
Aquest temps l'estic visquen com aquell que redescobreix un gran "amor", que no vol tornar a perdre mai més.
També és cert que no hi ha pressa, ni por, només hi ha serenor i amor per el que faig, pel que he fet i pel que faré!
Ara, que he començat aquesta nova etapa, desitjo poder continuar expressant-me amb el meu art, oferint els meus somnis fets ceràmica.
Retorno, fent un pas enrera, mostrant un cop més la meva darrera obra.
Que per motius diversos, no vaig tenir l'oportunitat de donar a conèixer, com es mereixia.
Són peces que estimo molt i que a través d'elles jo també m'he anat fent gran.
Com sempre dic, són un trosset de mi mateixa.
En cada una d'elles hi ha registrades les meves hores acariciant-les al compàs de la música al meu taller.
Espero tenir l'oportunitat de donar-les a conèixer, com es mereixen.
Que la gent les pugui contemplar, admirar, comunicar-s'hi.
El dia 26 de novembre, inauguro la seva exposició a la sala de la Bisbal-Ceram (Carretera C-66, Km 12.5 CORÇÀ 17121).
Després Ben aviat penjaré el cartell de la inauguració al blog, però no he pogut estar-me'n de parlar-ne.
Estic convençuda que aquelles persones que vinguin a veure-la estaran contentes d'haver-hi anat.


Comentaris

Entrades populars